Podivne chovani karty

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Listopad 2 09:38:27 CET 1999

Dobry den.

Mam nasledujici problem. Po neocekavanem vypadku se mi dve stejne sitove
karty chovaji "podivne".

Konfigurace je nasledovna:
Linux se 2 3Com 509, jedna karta je pripojena do HUBu (sit 192.168.0.0/24) -
eth0, druha cross kabelem primo do SMTP serveru - eth1, verejna adresa.
Linux slouzi jako router WAN interface a FW na ttyS1 (ppp0).

Vsechno fungovalo v poradku. ALE! Od jiste doby nejsem schopen komunikovat
pres HUB. Stanice me nevidi ja nevidim je. Kdyz jsem se kouknul na ARP
tabulku po pokusu o ping na prokazatelne zivy stroj mi ARP hlasi, ze adresa
je "incomplete" a po vypisu /proc/net/arp vidim, ze je 00-00-00-00-00-00.
Proc mi na eth0 ARP nechodi a eth1 ano.

Vymenil jsem kartu, kabel -> nic se nezmenilo
Na HUBu sviti link a blika v pravidelnych intervalech (podle me to zije)
V ifconfigu narustaji odeslane packety a prijate 0
Nedoslo k zadnym zmenam (aspon z me strany)

That's all

Diky

Honza

Jan Korinek