kde je ADABAS pro Linux

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Listopad 2 12:18:43 CET 1999

Prosim za prominuti, ale uz jsem uplne vycerpal vse mozne -

Je nekde v CZ nejaky list venovany ADABSu -D ?   Zkousel jsem altavistu i
Kompas ale jedinne co nechazim je odkaz na Suse (a dotazy probirane v
jejich helpinfo me nestaci) a pak spoustu reklamnich odkazu na starnky
SAG, popr jejich dokumentaci.   No a v comp.database.adabas je sama
nabidka prace, ale zadne technicke veci (aspon co jsem videl)
Pritom vim, ze se tu kdysi o tom diskutovalo. Hledam hlavne nejaky archiv
zprav ci FAQ (jiny nez mam SAG )

Diky za pomoc.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *