SCSI tape: read-only filesystem

Dusan Jiricny dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Úterý Listopad 2 13:26:09 CET 1999

Dobry den,

mam nasledujici problem. Pokousim se ulozit na SCSI DAT pasku ulozit
nejaka data a jako vysledek dostavam hlasku read-only filesystem. Cist
data z dane kazety lze bez problemu. Kazeta je i hw odemcena. Zkousel jsem
pomoci mt pasku smazat, ale vysledek je porad stejny. Provadel jsem to
jako root. Jine kazety vsak nezlobi. Kazeta je HP DAT DDS, mechanika HP.

Poradil by mi nekdo, o jaky problem se muze jednat?

Diky,

						 e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
    Dusan Jiricny				       fax: (+420 2) 24 91 53 19
					    Czech Technical University in Prague