pam_if : neco jsem nepostrehl ??

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Listopad 2 16:12:08 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> ted si vzpominam, ze RH login mozna dava PAM_TTY blbe, tj. bez /dev
> nezkoumal jsem to, nicmene 1. doporucuji vyzkouset tty=tty[0-2]*,
> 2. kdyz to bude fungovat, nahlasit na RH chybu, protoze PAM_TTY ma
> obsahovat celou cestu

no, ono to tam je cele nejake podivne. Mam to tam s volbou debug, takze
predpokladam, ze by se neco melo objevovat v var/log/messages. Ale ani
tam nic neni, jako by to vubec nebralo tenhle modul v uvahu ...

ad PAM_TTY: at je tam volba tty=tty[0-2]* nebo tty=/dev/tty[0-2]* je to
stejne -> tedy nic.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...