Zaujimavy problem s S3TRIO3D/2X

Jeff Jean hulec na pobox.sk
Úterý Listopad 2 16:25:27 CET 1999

Tu s kolegom sme narazili na takyto interesantny problem, ktory bohuzial
nevieme vyriesit. Kolega ma grafiku S3TRIO3D/2X AGP. Skusal ju rozchodit pod
Red Hat 6.1, ale aj ked ju nakonfiguroval cez Xconfigurator (dal ju ako
S3TRIO ale aj ako S3VIRGE (ako to tu uz niekto spominal)), nesla mu. Resp.
isla (dokonca aj pri vyssich rozliseniach) ale strasne pomaly. Tak pomaly,
ze X-ka nenabehli ani po 10 minutach. Kym sa zobrazi spodna lista v Gnome,
prejde 5-6 minut a potom nic. Pritom kompjuter je Celeron 333 + 64MB. Tak ja
(a ani on) neviem.

Dufam, ze tato otazka nikoho neotravi, no mi dvaja sme obycajni
zaciatocnici, ktori potrebuju pomoct.

Jeff Jean & Loptos