divny ping (z RH 6.1) , wu-ftpd 2.6.0-1

Jan Polak honzap na obalex.cz
Úterý Listopad 2 17:03:15 CET 1999

Zdravim vsechny a mam dva dotazy - problemy:

1. - ping -

Problem:

ping -cX nedosazitelny.cil.cz  si vesele  posila >X datagramu,
dokud ho nekdo nasilim nezastavi, nebo dokud se cil neozve.

Vim ze tento problem byl uz v nektere drivejsi distribuci (RH 6.0 ?),
ale tam to takto fungovalo na jakykoliv cil.

Vyse popsane chovani pingu z RH 6.1 mi vsak funguje jen nekdy,
a protoze nemam cas se tim zabyvat, tak jsem si prekompiloval
funkcni ping a mam po problemu.

Popis nastaveni, kdy ping fungoval spatne:

RH 6.1 cz + vsechny updaty, eth0 + 6x alias + ppp linka
radiovym pojitkem (Siemens GigaSet 1000) na seriovem portu.
ping z rh 6.1 strasi pouze pri vypadku na ppp lince,
nove prekompilovany ping je O.K.

2. wu-ftpd 2.6.0-1

Ponekud me zarazilo, proc mi po update wu-ftpd na rh 5.2 a rh 6.1
nestaci limity na pocet uzivatelu, ktere byly vzdycky O.K
a  po kratke prohlidce jsem zjistil, ze pokud se normalne prihlasim
na ftp, tak  je vse O.K, ale pokud si projizdim ftpcko
netscapem, tak pri kazdem reloadu a zmene stranky zustene stare ftp spojeni
jakoby  zive a navaze se nove. A tyto spojeni vychcipaji az po 20min,
ackoliv by snad mely trvat 0min (a max 15min), ne?

Vite nekdo co s tim?

Predem diky

hp