Sound Blaster Live!

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Listopad 2 17:46:49 CET 1999

On Tue, Nov 02, 1999 at 04:56:17PM +0100, Michael Peterek wrote:
> Dobry den,
>
> nainstaloval jsem si Linux a chtel bych se zeptat, jak zprovoznit Sound
> Blaster Live ! Pri instalaci jsem mohl volit pouze ze zvukovych karet
> kompatibilnich se Sound Blaster a to Sound Blaster Live! neni.

  Mam tu samou kartu, stahnete si emu10k verze 0.3 driver z
    (pro kernely 2.0.36+ a 2.2.10+)

    http://developer.soundblaster.com/linux/

  prelozte jadro s podporou zvuku v modulu (bez nejakych ovladacu pro
  zvukovky) a stazeny modul zkopirujte do adresare /lib/modules/.../misc

  zvuk aktivujte

    insmod sound (v 2.2 kernelech je misto sound soundcore)
    insmod emu10k -f

  sledujte site

    http://opensource.creative.com/

  budou tam drivery ve zdrojaku - sen se splnil...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."