ctecka cipovych karet a linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Listopad 2 06:02:44 CET 1999

> Ja jsem nekde videl (asi v nejakym casopisu pred x lety) ctecku pres
> seriovej
> port (nebo primo kartu do isa (PCI) slotu. Moje vize byla ctecka u kazdyho
> pocitace, jako jeho soucast, jako ekvivalent loginu. Jenze nejak nemuzu
> narazit
> na neco pod linuxem.
>
> S pozdravem
>
> Indy.

Co se tyka HW, bylo v Prakticke elektronice (drive Amaterske radio) nedavno
uverejneno zapojeni. Soucasne ne temze miste byly uvedeny odkazy na obdobne
clanky uverejnene jiz drive.
Dal jsem si tu praci a hledal a nasel. Prvni clanek pojednaval o telefonich
kartach vseobecne a zpusobu jak je cist a vyuzit s PC, prilozen dokonce
kratky program pro cteni v Pascale. Nejsem programator a nemohu posoudit,
zda lze zdrojak v pascale vyuzit pro linux. Nasledoval clanek s navodem na
dalsi ctecku a ten posledni se tykal ctecky pro SIM karty. Konkretni cisla
tech PE z hlavy nevysypu, ale je-li to, to co hledate, podivam se a sdelim
presne.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen