HP JetDirect a Linux

V.T.Marvin csst na iol.cz
Úterý Listopad 2 20:58:20 CET 1999

> No, ale problem bude asi ten telnet. Ak dam telnet ip.adr.tlaciarne tak
> sa k nej nepripojim. Neni na to nejaka ina finta (alebo to
> nefunguje u starych kariet?). Mozno je to hlupost, ale
> neda sa upgradnut bios karty? Je to 5 rokov
> stara LaserJet 4M Plus.
>
> Vdaka za kazdy napad.
>
> Vlado

Ta tiskarna pokud vim do telnetu vlastne nic neposle... po Entru vam posle
maximalne prompt a je potreba ji poslat otaznicek a pak uz vyzvraci nejake
to nastaveni apod.

Mam ale jiny problem. Vsechno tiskne pres JetDirect ok, netiskne mi ani
informaci o tom kdo tiskne apod., ALE...

pred vytistenim cehokoliv vytiskne na prazdne strance jediny radek:

Added interface ip=ip_linuxu.ze.ktereho.tisknu bcast=172.16.255.255
nmask=255.255.0.0

Nevim, jestli to tiskne tiskarna sama, nebo jeji JetDirect... nato, ze to
tiskne ten linux to nevypada ...
A mam strasne podezreni, ze kdyz jsem to zkousel chvili pred tim, tak to
jeste nedelalo...

M.