Zapis do NTFS (Was: Re: skvelej napad - bootovat linux z NT)

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Úterý Listopad 2 21:30:55 CET 1999

Marian Cavojsky wrote:
> 		       Len moze nastat problem, pri zapise z Linuxu
> na NTFS particiu. (Pocul som, ze to este nie je tri krat stabilne,
> aby sa nieco neposkodilo.)

Jo jo. Pokud budete nekdo potrebovat pristupovat k NTFS z Linuxu,
radeji kompilujte jadro bez podpory zapisu, nebo mountujte s volbou ro.
Ja jsem nedbal varovani, vesele jsem zapisoval a NTFS oblast byla potom
naprosto nepouzitelna. Zajimave bylo, ze dokud bezel Linux, bylo vsechno
fajn. Zazraky se dely az po restartu. Dokonce ani fdisk nepoznal, ze
partition ma typ NTFS (ze pry je to unpartitioned space).

--
/*
	. Miroslav Petricek	.