doinstalovani programu na Calderu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Listopad 3 08:16:15 CET 1999

> Caldera 1.0 je zalozena na prehistoricke verzi RedHat 3.0
> (nebo starsi? uz nevim). Balickovac je tudiz rpm. Ale
> vzhledem k dobe, ktera ubehla od uvolneni RH3, se da cekat,
> ze balicku uz moc nesezenete :-(

Na ten stroj jsem koukal jenom zbezne, ale RedHat (soucasne verze) mi
to moc nepripominalo. Asi je vyvoj od te doby trochu nekde jinde.

> Kernel neni problem sehnat extra - ve tvaru tar.gz, muzete
> pouzit i verzi 2.0.36 (ci jaka je posledni v rade 2.0), ale
> nikoliv uz 2.2.

S kernelem je jiny problem. Neda se zkompilovat - podle chyboveho
hlaseni tam neni globc-devel (resp. tehdejsi ekvivalent). Asi.

> Novejsi balicky vam taky fungovat nebudou -
> vyznamnym zpusobem se zmenily knihovny, a tusim ze i format
> executable souboru (a.out na elf).

Bylo by potreba hlavne zasitovat. Casem pomoci sitovky, pro zacatek
jsem uvazoval o PPP. V mistnim kernelu je i jeho podpora, ale demona
uz jsem nenasel. Balicek s PPP binarkou asi nesezenu a zdrojaky
nejsip nepujdou prelozit, kdyz nejde ani kernel. Takze jsem ve slepe
ulicce. Treba se neco bude valet na ftp.redhat.com.

> A napada me, nebyla Caldera 1.0 zalozena na kernelu 1.2?
> Pri prechodu 1.2 -> 2.0 se vyznamnym zpusobem zmenila prave
> implementace protokolu PPP, se starymi programy to nefunguje.

Nastesti je tam 2.0.24.

> Upgrade na RH 6.1 je velky problem?

Castecne. Podle zasady "nevrtej se v tom, co funguje" jsem se tomu
chtel vyhnout. Ale nejspis mi nic jineho nezbyde.

Diky za rady.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s