Zaujimavy problem s S3TRIO3D/2X

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Listopad 3 08:16:09 CET 1999

Mam podobnou zkusenost. Nastavil jsem ji pres XF86Setup (ruzne
varianty, ale chovalo se to porad stejne). Pak nabehla znama
obrazovka s "run xvidtune" a "save setup" atd, ale trvalo to pres
minutu !

Tady C433 se 128 MB.

> Zkusil posledni verzi XFree (3.3.5 - pokud uz v 6.1 neni, to fakt nevim).

U me je RH 6.0 + XFree 3.3.5. Nepomohlo !

> A rovnez by mozna nebylo od veci prubnout to s SVGA xserverem. Ruku do
> ohne bych za to nedal, ale mam pocit, ze jsem ho s touhle kartou pouzival
> (ale az od verze XFree 3.3.4, se starsimi to slo jenom pres fb).

Hrat si s fb se mi nechtelo, takze jsem ji vymenil za jinou, ktera
jde pekne. Ale zajimalo by me, jak to vyresit, protoze kolega ji
jeste ma.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s