ctecka cipovych karet a linux

Tomas Kouba kouba na hw.cz
Středa Listopad 3 09:05:35 CET 1999

> Ja jsem nekde videl (asi v nejakym casopisu pred x lety) ctecku pres
seriovej
> port (nebo primo kartu do isa (PCI) slotu. Moje vize byla ctecka u
kazdyho
> pocitace, jako jeho soucast, jako ekvivalent loginu. Jenze nejak
nemuzu narazit
> na neco pod linuxem.

V tom pripade doporucuji maly jednocipovy mikropocitac (Atmel 2051,
AVR; Microchip PIC), ktery prevede data z karty na seriova data. Napr.
z Dallas iButtonu. A pokud se Vam to nechce stavet, tak se zkuste
zeptat v konferenci mailto:hw-news na list.gin.cz treba uz ma nekdo neco
podobnyho postaveny

Tomas