Padajici SSH spojeni po urcite dobe necinnosti ...

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Středa Listopad 3 09:07:34 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Milos Novotny wrote:

> Zdravim,
>
> omlouvam se, pokud tento dotaz probehl, ale v archivu konference
> jsem resici odpoved nenasel.
>
> Mam problem s padajicim SSH spojeni (podobne se bude chovat i telnet),
> resp. jeho ukonceni po urcite dobe necinnosti. V archivu jsem sice nasel
> odpoved, ktera se tykala csh, ktery ukoncuje neaktivni TCP spojeni ci
> lehkou zminku o demonovi, ktery toto provadi.
>
> Mam nainstalovany RH 6.0 s updaty, presto jsem v BASHi nenasel zadny
> prepinac ci promennou, ktera by resila vyse uvedeny problem, ani
> [...]

   Nejste v masqueradovane siti? TCP spojeni pres masqueradovanou sit maji
urcity timeout, po jeho uplynuti se povazuji za mrtva. Zkuste v SSH
zapnout volbu keepalive.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========