Announce: upraveny LDP v PDF (was: Re: Slight OT: ? Názor na knihu LINUX Praktický průvodce ?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 3 09:16:36 CET 1999

Praktický

| stojim pred stejnym rozhodovanim. Mohl byste mi, prosim, sdelit prumer
doslych odpovedi (a jak jste se rozhodl Vy)?

No, jeste nijak, nebot mi prisla jen jedna odpoved, a ta byla na Linux
Dokumentacni Projekt, ze si jej mohu stahnout zadarmo.

Mimochodem, upravil jsem LDP tak, aby se v nem dalo pohodlne cist, tj. jsou
to 3 soubory - obsah, rejstrik a tisicistrankovy zbytek, takze kdyz hledam
stranku (dle rejstriku nebo obsahu), jednoduse dam skok na cislo stranky.
Mate-li nekdo zajem, stahnete si je z:

	http://www.k-net.cz/!/linux.pdf
	http://www.k-net.cz/!/obsah.pdf
	http://www.k-net.cz/!/rejstrik.pdf