Podivuhodny pad Linuxu

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Středa Listopad 3 09:36:52 CET 1999

Preji pekny den,

mam takovy problem s Linux serverem. Pred casem mi uplne zdechl na hlaseni Out of Memory for .... a postupne vyjmenoval skoro vsechny sluzby, jako squid, httpd, named, soks5, saprouter atak. Ten stroj ma 8 GB SCSI disk, 2 swapy po 128 M a 128 MB RAM. Prislo mi to divny a tak jsem to cele znovu nainstaloval do noveho pocitace tak, ze akorat ten disk a radit zustali stejne a dnes mi to udelal znovu.

Tohle je vypis po 5-ti minutach provozu, vypada takhle, akorat je mi divny, prc nepouzije ten swap.
                     total       used       free        shared      buffers     cached
Mem:        128032      77320      50712      40008      23436      24308
-/+ buffers/cache:      29576      98456
Swap:       240932          0     240932

Pokud z vas nekoho neco napadne, budu neskonale vdecen.

Priba