Nieco o LowLevel

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 3 08:23:31 CET 1999

Zdravim,
   tak trochu sa moja otazka netyka tejto konfery ale suvisi to s tym, ze chcem instalovat RH6.1 a hneva to. Proste mam jeden komp s dost biednou konfiguraciou a je tam 1.2 Gb disk od Fujitsu , ktory ma BAD sectory. Ked hodim klasicku instalaciu RH6.1 tak vsetko zbehne OK. Len pri bootovani je zrejme, ze nemoze citat niektore veci. Tak ma napadlo kedze som videl na niektorych Biososch funkciu LowLevel format, ze ci by som nemohol dat LowLevel format na tento disk, ten by mi oznacil vsetky BAD sektory a Lin
ux by sa k nim uz nedostal a vsetko by bolo ok. Je mozne takto pouzit LOWLEVEL format? A este daco co vlastne robi LowLevel format? Je mozne ho pouzit aj na novych diskoch?

Dakujem

			Peter Hanusiak