Podivuhodny pad Linuxu

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Středa Listopad 3 10:33:20 CET 1999

On 3 Nov 1999, Jaroslav Pribyl wrote:

> mam takovy problem s Linux serverem.
> Pred casem mi uplne zdechl na hlaseni Out of Memory for ....
> a postupne vyjmenoval skoro vsechny sluzby, jako squid, httpd, named,
> soks5, saprouter atak. Ten stroj ma 8 GB SCSI disk,
> 2 swapy po 128 M a 128 MB RAM. Prislo mi to divny a tak jsem to cele
> znovu
> nainstaloval do noveho pocitace tak, ze akorat ten disk a radit
> zustali stejne a dnes mi to udelal znovu.

Nemas tam nahodou jadro 2.2.11 ? Pokud ano, tak rychle s nim pryc.

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.