Debian a PAM

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 3 12:24:27 CET 1999

David Rohleder <davro na ics.muni.cz> wrote:

 : Akorat, pokud to budete instalovat do slinku, tak si budete muset
 : prelozit aplikace ze zdrojaku v potato.

 : Je ovsem otazka, jestli ma jeste v soucasnosti cenu instalovat slink.

ma. pretoze potato nema celkom funkcne boot-floppies, ja instalujem debian tak
ze nainstalujem base zo slinku, nastavim apt-get na prislusny server a
upgradnem na potato.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |