Spravte si hodiny, mame zimni cas!

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Listopad 3 12:53:11 CET 1999

| Mnoho lidi ma >>jeste<<  >>zimni<< cas na hodinach, coz pri trideni
prispevku podle
| casu nedela dobrotu.
| Spravte si hodiny, mame zimni cas!
|
| DEkuji za vsechny ostatni, kteri cas maji jiz spraveny.
|
| SNAD LETNI, NE ? ZIMNI  (NORMALNI) JET PRECE TED

Maly preklep, s trochou fantazie prumerny clovek pochopi co jsem mel na
mysli

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software
keep smile :-)
Ja to pochopil, ale u pocitacu je dobre se vyjadrit presne. Uz jen proto
abychom si rozumeli navzajem, a pak, zkuste napsat nejaky script (nebo
programek ci konfiguracni soubor) s preklepy. Pocitac nema fantazii. (Berte
to s nadsazkou)