Nieco o LowLevel

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 3 12:57:47 CET 1999

| Takze ked mam disk, ktory je z rokyu 1996 a dosku s Biosom tiez toho
isteho data, tak by si mali rozumiet alebo nie? Je viem , ze je to tak
trochu nemozne na to odpovedat ale ide mi o tom . ze ci v tomto pripade
moeze nastat ten pruser s novymi specifikaciami. Proste mam disk , ktory je
mode4.

| Z toho mi vychadza, ze sa nemusim nicoho bat. Moze byt?
|
| OK dnes vecer to skusim, dam Vam vediet ako to dopadlo.

Mne kolega prezehlil takto v 386ce 800 WD disk (taky tak rok 96), ktery byl
po linuxovem druidu nenaformatovatelny pod DOS/Win (fdisk si ani nep*d) a
jina masina nikde v dohledu. Dokonce ho prerusil ve formatovani po par
minutach. Po zasahu (byt neuplnem) je vse v poradku, fdisk krasne nadelal
dosovskou part. Taky jsem se bal. Ale prezil to. Zarucit se ale za vas disk
nemuzu. Sam bych to nedelal, prijde mi to jako sahani na drat od stozaru na
zem spadly (vypnuli-nebo nevypnuli...Aáááááá... nevypnuli!)... Ale jako
posledni pomoc, i to je dobre.

Ted mne napadlo, co takhle ho zformatovat pod linuxem a dat mu aby
checkoval vadne sektory, jako to muze delat RedHat pri instalaci? Trva to,
ale mohlo by to pomoci.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications