kliknuti pomoci klavesnice - VYRESENO

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Středa Listopad 3 14:16:39 CET 1999

zdravim,
nedavno jsem tu postoval dotaz jak nastavit Xy tak, aby slo kliknout
pomoci klavesnice. Nakonec se mi podarilo to zjistit:
je to tam uz zabudovany, po stisku SHIFT+NUMLOCK se nerozne numlock
ale pipne to a od te chvile se mys ovlada i z keypadu (petka je click,
nula je lockovani clicku tj. drzeni mysi}
nastaveni k tomu je v /usr/X11R6/lib/X11/xkb/compat/mousekeys,
ale buhviproc tam NENI napsany jak se to nahazuje, na to jsem
prisel pomoci vypisu od xmodmap

                            Daniel Novotny
                             www.fi.muni.cz/~xnovotn3

p.s. je zajimavy, ze potom co jsem ten dotaz postnul do konference
mi doma hardwarove odeslo leve tlacitko mysi
<JOKE>
mys se nastvala, ze ji nechci pouzivat :-)
</JOKE>