Zarovnani C-ckove struktury

Jan Kurik kurik na amis.cz
Středa Listopad 3 15:57:17 CET 1999

On 3 Nov 1999, Pavel Janik ml. wrote:

> Zdravim,
>
>    > struct A{
>    >   char c;
>    >   int i;
>    > }
>    > ...
>    >   U kompilatoru HP se na to pouziva "#pragma HP_ALIGN NOPADDING", ale u
>    > gcc nejsem schopen nic takoveho najit.
>    >
>    >   Neznate nekdo nejakou zaklinaci formulku, jak k tomu gcc prinutit ?
>
> :-)) Co treba
>
>    int i __attribute__ ((aligned (1)));
>
> Mozna bude fungovat i #pragma align 1.
> [...]

  HA ???

  "int i __attribute__ ((aligned (1)));", to je mi neznama konstrukce.

  "#pragma align 1" nezabira. To jsem zkousel.

  Co se tyce pouziti, tak potrebuju kus souboru natahnout do pameti a
namapovat na to nejakou strukturu, ke trere potom pristupuji. Pokud se
jednotlive cleny struktury nejak zarovnaji, tak mam v promnenych nesmysly.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>