fetchmail: terminated with signal 13

Peposh Peposh na podvodnik.cz
Středa Listopad 3 16:35:54 CET 1999

Dobry den,

Urobil som upgrade z RH 5.1 na RH 6.0 + som vymenil Sendmail za Qmail.

Na upradovanom Linux Boxe sa zacala vyskytovat takata chyba pri pouziti Fetchmailu:

fetchmail: reading message 40 of 51 (19328 octets)
fetchmail: SMTP> MAIL FROM:<tereza na tereza.cz>
fetchmail: SMTP< 250 ok
fetchmail: SMTP> RCPT TO:<etc na hugo.etc.sk>
fetchmail: SMTP< 250 ok
fetchmail: SMTP> DATA
fetchmail: SMTP< 354 go ahead
.........fetchmail: terminated with signal 13

Aj ked vykonam opakovane stahovanie, fetchmail skonci v tom istom bode, pricom dailup linka ostava normalne v prevadzke. Ked nabootujem povodnu instalaciu, fetchmail stiahne vsetko OK. Pokusil som sa downgradovat Fetchmail na verziu, ktoru pouzivam v RH 5.1, no nepomohlo to.

Mozete mi pomoct?

Vdaka Peter Figuli