OT: Compaq vs Linux

Středa Listopad 3 19:52:27 CET 1999

Dobry podvecer..

Dna 03. Nov 1999 o 18:13, Michal Roskanuk napisal(a):
> jsou dodavany s Linuxem. Recnik odpovedel,
> ze Linux nedodavaji a zatim o tom neuvazuji.

kontaktoval som prednedavnom cloveka z Compaq Slovensko, a jeho odpoved bola
trosku ina.. dovolim si zacitovat inkriminovany usek:
> Kedze Compaq v poslednom case zintenzivnil podporu LINUXu celosvetovo,
> chceli by sme to podporit aj na Slovensku. Je to zatial velmi hmliste a
> nerad by som hovoril o podrobnostiach.
takze podla mna spominana fy. o podpore minimalne rozmysla, ak uz nie zrovna
ju aj poskytuje...

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk