Samba logon

Tomas Fulajtar tomas.fulajtar na moraviapress.cz
Čtvrtek Listopad 4 08:42:51 CET 1999

Odpověď kam:    	linux na linux.cz
Od:             	"Igor Bujna" <igor.bujna na maxi-tip.cz>
Komu:           	<linux na linux.cz>
Věc:            	Samba logon
Datum odeslání: 	Wed, 3 Nov 1999 19:17:11 +0100
Organizace:     	Maxi-tip a.s.
Poštovní prog.: 	Microsoft Outlook Express 5.00.2014.211

Dobry den,

> projizdel jsem si manula k smb.conf a narazil jsem k "logon" a nevim si rady
> , jak mam namountovat disky na win95 masinach.
> Sekci [homes] bych potreboval namontovat jako disk h:
> na win95 pocitaci, a sekci [public] jako disk g:
> -->to pro kazdy pocitac.
> Muzete mi prosim Vas poradit.
> DIKY

Primo v smb.conf nelze zadne disky mapovat. Musite to
zaridit v logon scriptu. Pokud probiha prihlasovani pres
NT server, pridejte do logon scriptu na tomto serveru
prikaz net use h: \\smbServer\homes
a net use g: \\smbServer\public

 Pokud pouzivate SMB server jako logon server, musite
vytvorit share [netlogon] a umistit tam obdobny logon
script s prikazy uvedenymi vyse (musi byt vytvoren
nejakym DOS editorem kvuli spravnemu ukonceni radku).

v smb conf musi byt:

logon script = jmenosciptu

Viz man smb.conf - hesla logon, logon script
Potom by melo vse fungovat.

		Zdravi Tomas Fulajtar

--
 Tomas Fulajtar, sprava site