jak zakazat uzivatelum spoustet PHP skripty

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Listopad 4 08:52:32 CET 1999

> Uzivatele si ji znovu v .htaccess zapnou. Tedy pokud jim nezakazete i
> vlastni MIME mapovani. A to uz mi vuci nim prijde jako prilis omezujici.

Nuz neviem ci je .htaccess standartne povolene. ja ho nepovolujem.
kedze nemam suexec mi to pripada ako diera do systemu.

> "php3_engine off" je presne to co je potreba.
ja sa nehadam :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }