eLisp manual v PDF

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Čtvrtek Listopad 4 09:39:51 CET 1999

    MF> {:) soudim ze to je spise humorne ladene BTW; ale vsem, kdo
    MF> programuji vrele doporucuji podivat se na nejakou variantu Lispu
    MF> - myslim, ze to pomaha rozsirit obzory...

Mohu doporučit totéž.

    MF> Abych vsechny varoval, jednou jsem poslal referencni manual k
    MF> E-lispu do nasi postscriptove tiskarny a asi za dve hodiny
    MF> vylezla kniha o vice nez 600 stranach - uz chapu proc se tomu
    MF> rika `E-lisp bible' {:)

Manuál (nejen tento) lze objednat i v knižní podobě od FSF (viz
např. http://www.gnu.org/order/order-europe.html).  Není sice levný, ale
jeho nákupem finančně podpoříte vývoj free softwaru, je mnohem lépe
použitelný než "ručně" vytištěný, náklady (finanční + práce) na
vytištění také nejsou malé a zejména i bez odečtení těchto nákladů
myslím vyjde levněji než např. Windoze, přičemž užitná hodnota toho
manuálu je mnohonásobně vyšší.

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm