Spravte si hodiny, mame zimni cas!

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 4 07:50:42 CET 1999

In article <19991103134004.D19303 na alpha.inf.upol.cz>,
	vychodiv na inf.upol.cz (Vilem Vychodil) writes:

> 	Souhlas :)
>
> 	Mel bych pribuzny namet co se tyce hodin. Kdysi davno jsem mel
> na svem compu instalovany nejaky RedHat, .. kdyz kdysi vysel Slink
> tak jsem si jej nainstaloval a od te doby se mi zacal divne posouvat cas.
> RedHat uz vubec nepouzivam, ale pri kazdem bootu se mi posume cas nekdy o
> hodinu, nekdy o par mesicu, ... Nevim, co s tim. Nevite nekdo?

Pozrite subor /etc/adjtime, /etc/adjtimex .. (pokial je adjtimex balik
instalovany) .. Su v nich korekcie casu pre CMOS a kernel. Dalsie info  man
hwclock.

			Peter Popovec