Compaq vs. Linux

tcomp na tcomp.cz tcomp na tcomp.cz
Čtvrtek Listopad 4 08:18:06 CET 1999

Od: Michal Roskanuk <Michal.Roskanuk na merlin.cz>

> Nemohu se o to nepodelit - dnes byl kolega
> na skoleni reselleru Compaqu a kdosi se
> tam ptal, ktere z popisovanych serveru
> jsou dodavany s Linuxem. Recnik odpovedel,
> ze Linux nedodavaji a zatim o tom neuvazuji.
> Onen clovek polozil doplnujici dotaz:
> "A kdy tu chybu hodlate napravit?" :-))
> Recnik se jen zasmal. Kez by mu jednou ten
> usmev ztuhl na rtech.

Abych Vas opravil, byl jsem na zminenem skoleni tez. Prednasejici nevypravel
o Compaq serverech, ale o desktopech, tedy Compaq Deskprech a Prosigniich,
kde opravdu zatim Linux v klientskem prostredi nepodporuji. Naopak v sekci
serveru bylo zminovano, ze se servery Compaq je volitelne Linux dodavan.

S pozdravem

Milan Tousek, Ing.

         TComp, spol. s r.o.
         HW & SW, Internet a WWW sluzby, Ekonomicke IS
Address: Cs. legii 1872, Rakovnik, 269 01
         Czech Republic
Phone:   +420 313 515117
Fax:     +420 313 515689
e-mail:  tcomp na tcomp.cz