backspace a ruzna okna

wigfall na email.cz wigfall na email.cz
Čtvrtek Listopad 4 11:05:28 CET 1999

Dobry den,
pristupuji z debianu (hamm, 2.1.131) z X (windowmaker) na server (irix
6.5), kde spoustim databazovy cad program (asi nejlepe receno).
Bohuzel ale mam pri tom nevychovany backspace (nejen ten, ale ten jediny mi
vadi). Klavesy vsechny funguji jak maji, ale jakmile v rxvt spustim telnet,
backspace pri logovani nefunguje a klavesa del vypise ^[[3~
Pokud se ale prihlasim na irix uz je vse jak ma byt.
Po spusteni one databaze, ktera bezi opet v shellu jsou klavesy opet
rozhozene: backspace vypisuje ^? a del opet ^[[3~
Ale pokud klavesy nechyta tohle hlavni okno, tak synovska posilaji do
hlavniho okna spravne veci - tedy backspace a ostatni funguji dobre.
(Samozrejme pokud sedim za strojem sgi, je vsechno jak ma byt, problem je
tedy nekde u me v nastavi debianu) Snad jsem to popsal srozumitelne.
Cestina v tom neni zcela urcite.
Nejsem zadny systemak, takze nemuzu vycmuchat stopu po precteni man rxvt,
bash, telnet ...
Neni moc prijemne napsat celou radku prikazu a na poslednim pismenku se
splest a nemit moznost s tim cokoli udelat, krom kilnuti shellu.
Pokud by mi nekdo mohl napovedet, diky predem
JiriW

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email