Nieco o LowLevel

Jerry LSH lsh.linux na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 4 11:10:10 CET 1999

| 	 ---------------------------------------
| 	  ------------------------------------
| 	[HANUSIAK, Peter]  No vyskusal som to ale efekt nulovy.
| 	T.j. nic sa nepokazilo ale ani neopravilo.
| 	Mam na K5 75 award bios, ktory ma Low Level format. Ked som ho
| spustil
| 	tak sa tam dal vybrat disk, Bad tracky a preformat.
| 	Tie Bad tracky sluzia iba na to aby sa povedalo co sa nema
| formatovat ale
| 	vobec to nespravi to, ze sa zle tracky nepouziju v systeme.
| 	TEn Preformat chce interleave (co vobec neviem co je) ale bola tam
| moznost auto detect
> [...]

Nevim, jestli pod linuxem, ale videl bych to na nejaky servisni programek,
ktery udela presne tohle a navic beze ztraty kapacity (cili
"pretransformuje" sektory z rezervni oblasti na mista tech porusenych).
Bohuzel, mam takovehle programy jen na disky Conner a to jeste nevim,
jestli po tech letech nechciply diskety. Zkuste jestli firma LAMA v Brne
nahodou neco takoveho nema (oni fyzicky opravuji disky a sosaji ze
zlikvidovanych disku data a pritom neprijde clovek o zaruku, nebot maji
smlouvy s vyrobci). Nevim jestli jsou na netu, ani nevim ulici, byl jsem
tam kdysi na "navsteve", takze pesky bych to snad nasel, ale kontakt fakt
nevim.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications