Gui win client pro Postgresql

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 4 12:01:57 CET 1999

> 	Kdysi se mi libilo spojeni MS Query s Oracle SQL serverem. V jiste
> firme tato kombinace funguje bez problemu, zkousel nekdo neco podobneho
> (mozna pres ODBC nebo neco jineho) v MS Query -> PgSQL?

Ano. ODBC driver na WinNT (postgres.exe (free)), Excel, MS Query,
Linux s PgSQL.

Bez problemu, jen pri pouziti Accesu pro zapis dat jsou nektere
metody (paste do tabulky na serveru) SILENE pomale (4 radky (int8,
int8, int8, float8) za vterinu :-)) ), import cele tabulky bezi normalne
rychle (cca 1400 radku sec). Zrejme tyz problem jako Yenya zminoval
v databases na linux (-> Access to posila co radka to transakce :-( )

Mohl by byt problem s omezenim poctu radek v Excelu (64 k), MS Query to
nevadi.

Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz