TTF na RH 6.1

Igor Kilian igor.kilian na master.spp.sk
Čtvrtek Listopad 4 13:21:04 CET 1999

Pod redhat 6.1 TTF fonty jeho "xfs" zvlada dobre, netreba instalovat "xfstt".
Staci bachnut ttf fonty do dakeho adresara (pozor na prava), tam vytvorit subor
"fonts.dir" pomocou prikazu "ttmkfdir" (ten vytvori vsetky mozne a nemozne
kodovania) a pridat cestu do font servera "chkfontpath --add
/cesta/k/ttf/fontom" (restartnut ho). Mam anglicku verziu RH 6.1 a ide to dobre
aj pod netscape navigatorom 4.7.

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia