Seriova konzola a LILO

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Čtvrtek Listopad 4 13:45:33 CET 1999

Zdravim,

snazim sa donutit linux aby mi pri bootovani vypisoval hlasky kernelu na
seriovy port (konzolu) (planujem vyhodit gr. kartu :-). Postupoval som
podla navodu z /usr/src/linux-2.2.11/Documentation/serial-console.txt
avsak neuspesne :-). Asi som volaco prehliadol.

Bootovanie mi prebieha nasledovne:

Na seriovom porte vidim len
LILO:

Pritom LILO akoby nereagoval na klavesnicu. (Stlacanie klaves nema
ziaden efekt :-(( ) Potom pocas bootovania nevidim nic. Ked linux
nabootuje, tak sa mi na seriovom porte zjavi login prompt od mingetty
(spustam ho z inittabu). Normalne sa mozem prihlasit a pracovat.

Na VGAcke vidim:
LILO:
Uncompressing kernel (alebo ako to presne je... :-)

a nic viac.

Pokial som to dobre pochopil, tak na VGA by nemalo byt ani to 'LILO:',
nie to este tie dalsie dva riadky. /dev/console a /dev/tty0 som vytvoril
podla navodu. Zaujimave je, ze /etc/ioctl.save sa mi po vymazani a
rebootovani sam automaticky nevytvoril (alebo sa ani nemal ?)...

Chcem vediet ovladat lilo cez seriovy port a tiez chcem vidiet co kernel
vypisuje pri boote.
V com moze byt Dunco zahrabany?

Kernel: 2.2.11

Moje nastavenie lilo.conf