routovani mezi dvema segmenty

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Listopad 4 14:06:52 CET 1999

> mam dva sitove segmenty mezi kterymi mam linux. stanici (rad bych tam mel router :-)))
> A: 192.168.1.0  - ktery je pripojen ke karte eth0 a B: 223.46.112.0 - pripojen ke karte eth1.
> ip forwarding je zapnutej, server je dosazitelny s kazdeho segmentu, ale nemohu se prerutovat pres
> nej - ze stanice na segmentu A nejsem schopnej pingnout na stanici na segmentu B.
> Poradite mi nekdo jak bych mel mit nastavenej route table, linux aby mi to fungovalo ?

takze zhrnme si to:
eth0 - siet 192.168.1.0
eth1 - siet 223.46.112.0
zapnuty forwarding

tak potom staci si na staniciach nastavit gateway, kde ip-cko bude ip
daneho interface na linuxu. cize ak komp je na sieti 192.168.1.0, tak jeho
gateway bude napr. 192.168.1.1.

Len teraz neviem ci linuxu nejako vadi ze 192.168 je privatna siet.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }