virtualny server na proftpd

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Listopad 4 14:11:42 CET 1999

Zdravim.
Tak som skusil rozbehat proftpd a na nom virtualne servery.
Bohuzial zatial k nie mojej spokojnosti. Virtualny server rozbehat viem,
ale nie na tom istom porte. Cize na 21.
Bohuzial nikdy sa mi nepodarilo pripojit na virtualny server.
Napadlo ma, ze mozno mu vadia 2 mena na tom istom ip-cku.
Tak som spravil 2 ip-adresy aj s DNS aj reverz a stale nic.
Ak zadam aby virtualny server bezal na inom porte, tak je to OK.
Takto som si to ale nepredstavoval. Prehliadol som nieco pri nastavovani ?
Pripadne ak sa to neda s tymto ftpd, ma niekto vyskusane nejake ine ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }