Bridging

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 4 17:27:29 CET 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> Bridging mini-HOWTO jsem si precetl (a Bridge+Firewall
> miniHOWTO jsem proletl ale zatim nevstrebal :-) a nejsou mi jasne
> nektere veci:
>
> 1. Bridge funguje na jake urovni? Je to presypavani Ethernet ramcu,
> nebo IP paketu? Jinymi slovy, NetBEUI se skrz bridge siri, i kdyz
> ho linux neumi/nema zakompilovan?
ramcu, tusim se tomu rika linkova uroven.

> 2. Ve stroji se tremi sitovkami, lze bridging spustit jen mezi
> _dvema_ z nich? eth1 a eth2 jsou spojeny bridgem, na eth0 se
> smeji dostat jen IP pakety podle routovaci tabulky.
Tohle se ale v HOWTO nedoporucuje. Nikdy jsem to v chodu nevidel ani
nezkousel. Bridge byva dycinky single masina.
Teoreticky by to snad jit melo.

> 3. Kde prichazi do hry IP firewall pri bridgeovani? (Trochu to souvisi
> s bodem 1.)
Neprichazi do cinnosti vubec.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.