Instalacia RedHatu na alfu ...

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Listopad 4 20:46:58 CET 1999

:> Linux na staru alfu dec 2000 axp (jensen)
:> -upgradol som firmware na 1.7
:> -s minlabel spravil jednu particiu na sda
:> -s copyboot nakopiroval na sda kernel co sa dodaval s aboot (v0.5)

odkial ste cerpal informacie ? ja som sa o nieco podobne pokusal cca pred
rokom a stroskotal som .. ( zase sa priznam, ze s alphou si velmi nerozumiem
) mozete poslat nejaky zoznam URL ? usetrite urcite pracu pripadnym dalsim
zaujemcom ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying