forwarding mailu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Listopad 5 07:55:15 CET 1999

> U nej v adresari vytvorte soubor .forward a do nej napiste jeho novou
> adresu. To je vse.

Ludia bozi vsak citajte poriadne co pise.
"veskerou postu ktera mu dosla" <- tymto asi mysli, ktoru uz ma user v
mailboxe a on mu ju chce z toho mailboxu poslat dalej nejakym sikovnym
prikazom.

"(nove prichozi mu forwarduju)"  <- chce povedat, ze .forward alebo nejaky
alias uz ma spraveny.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }