Spravte si hodiny, mame zimni cas!

Vilem Vychodil vychodiv na inf.upol.cz
Pátek Listopad 5 08:45:53 CET 1999

On Wed, Nov 03, 1999 at 04:19:38PM +0100, David Kuzela wrote:

> Mel jsem podobny problem s novym (slink) debianem. Pri instalaci jsem pri
> nastavovani casu nedaval moc pozor a pri kazdem rebootu se mi posouval
> o dve hodiny - stacilo zrusit jeden soubor v /etc/rcS.d.

	Hmmm, ja ackoliv jsme mel nastavene dobre pasmo a v /etc/default/rcS
jsem mel GMT="", coz by melo fungovat, tak to porad posouval, ... Nakonec
jsem to vyresil tak, ze jsem ve skriptu /etc/init.d/hwclock zakomentoval
hwclock --adjust, ... nevim ale, do jake miry je to ,,systemove reseni''. :)

--
	S pozdravem,
							Vilem Vychodil