Zpomalovaci CDROM

Pátek Listopad 5 09:56:57 CET 1999

Zdar vsichni,

minuly tyden se tu vedly debaty o dobre cdromce pro pouziti s Linuxem.
Nekdo zde rekl ze Creative Infra 5400 ma primo na panelu tlacitko na
zpomaleni na sestinasobnou rychlost, a ze je pak uplne potichu. Ja mam
doma verzi 6000 a ta ma to tlacitko taky. Je nadepsane Mode a nikde
v dokumentaci neni napsane co dela. Ale je to presne ono: prepina
mezi normalnio rychlost (40x) pri ktere to dela strasny randal, a
pomalejsi, kdy je vse naprosto zticha. Ta pomalejsi rychlost je 8x-12x,
nepodarilo se mi to presne zmerit. Zadne spatnosti z toho zpomalovani
neplynou, vse funguje naprosto transparentne pro software. Je mozne
to zpomaleni/zrychleni provest i uprostred aktivniho cteni, nic se
(krome zpomaleni/zrychleni :) ) nestane, cteni pokracuje bez preruseni.

Leos Bitto