Bezdratovy spoj na cca 50 metru?

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Listopad 5 10:14:01 CET 1999

On 5 Nov 1999, Leos Bitto wrote:

> vyvstal prede mnou problem jak propojit dve lokality na ruznych stranach
> ulice, vzdusnou carou cca 50 metru, prima viditelnost. Neni mozne natahnout
> primo kabel - urady to nepovoli. Chtel bych to cele vyresit na Linuxu,
> stejne na obou stranach nejaky linoxovy server bude. Vim ze existuje vicero
> moznosti, a chtel bych slyset zde z konference konkretni zkusenosti
> uzivatelu. Pokud tu nechcete spoustu mailu, poslete mi vse soukrome a ja
> sem potom poslu souhrn.

   No hraju si tu s Lucent WaveLANem a co se instalace tyce, tak je to
velmi jednoducha a funkcni vec s driverem primo od Lucentu. Na 50 metru
asi nebudete ani potrebovat antenu. Ale jak vidite diskusi, o bridgingu s
tim neuvazujte :-I

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========