Pre Petra Novotneho

Igor Kilian igor.kilian na master.spp.sk
Pátek Listopad 5 11:49:33 CET 1999

On Pi, 05 nov 1999, you wrote:

> Omlouvam se, ze s tim otravuju vsechny:
>
> Pane Kiliane, pokud ocekavate odpovedi, mel byste ve svych
> mailech mit nastavenou adresu, na niz lze maily posilat. Zadny
> host "master.spp.sk" v DNS neexistuje - tak prosim pekne tu
> adresu necpete do hlavicky.

Moja adresa je spravna a to je uvedena v poli "Reply to" ako aj v podpise. To
ze v poli "From" je ina adresa to je uz tym ze moj Linuxovy stroj z vonku nie
je mozne vidiet. Ale vsetko je inak OK. Takze ak mi chcete napisat nieco osobne
ide to. Keby ste boli v nasom intranete tak na "master.spp.sk" sa dostanete.

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia
tel.: +421 7 58692159