neighbour table overflow

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Listopad 5 12:22:30 CET 1999

Michal Ludvig wrote:

> Zdravim,
> muj stroj casto pise do logu a na konzoli hlasku "neighbour table
> overflow". Napriklad vzdycky kdyz se pokusim pripojit na ftp, pricemz to
> navic napise i "ftp: connect: No buffer space available". Ale sem-tam se
> ta hlaska objevi jen tak. Komp je v siti s netmask 255.255.0.0, tak jsem
> si myslel, ze by to mohlo byt prilis velkym broadcastem, ale i po stahnuti
> na 255.255.255.0 to dela. Nevite cim by to mohlo byt a co proti tomu mam
> delat? Mam RedHat 6.0, Kernel 2.2.13, 3c905B, ftp, www, smb, ...

Nejake info by se o tom asi dalo najit v archivech l-k.
Je to jedna z tech chyb, ktera zavisi na spouste vzajemne se podporujicich
bezvyznamnosti a proto asi nebude nikdy odstranena.

Ja jsem to "vyresil" vymenou sitovky, HD, mainboardu, procesoru, hubu,
switche,
kabelu, ponozek a preinstalovanim systemu s posledni verzi jadra.

P.