Pre Petra Novotneho

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Listopad 5 13:15:19 CET 1999

Fri, Nov 05, 1999 ve 12:13:32PM +0100 David Rohleder napsal:
# igor.kilian na master.spp.sk (Igor Kilian) writes:
#
#
# > Moja adresa je spravna a to je uvedena v poli "Reply to" ako aj v
# > podpise. To ze v poli "From" je ina adresa to je uz tym ze moj
# > Linuxovy stroj z vonku nie je mozne vidiet. Ale vsetko je inak
# > OK. Takze ak mi chcete napisat nieco osobne ide to. Keby ste boli v
# > nasom intranete tak na "master.spp.sk" sa dostanete.
# >
#
# Hura. Konecne vidim ten singularni pripad, pro ktery neni vhodne pro
# konference nastavovat Reply-To.
#
# Mozna by se to melo zaradit do MetaFAQ.

a co teda chces psat do hlavicky, aby to doslo ? From ?

--milan