SF16-FMI sound card + radio

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Listopad 5 13:07:19 CET 1999

On Fri, 5 Nov 1999, Jiri Kulhan wrote:

> Byl jsem ponekud zbrkly a nenasel jsem, ze se tento driver naleza primo
> v kernelu, byt lisacky schovany pod hlavickou Video For Linux :-))
> Nicmene insmod vypisuje unresolved symbols, tykajici se vga (?) (nemam
> presne zneni, jsem u jineho pocitace). Poradite i nejaky sikovny
> ovladaci soft ?

Tak tendle HW vytvor mam taky.. kernel to najde, zvuk jde, ale jak ovladat
to radio ? Ja pouzivam desne reseni:
	(program) gradio - ten se pusti ale ukonci se abortem, nastesti jeste
                           predtim to radio nainicializuje..
	(program) fm (fmtools) - tim to jde ladit...

Vypnout to uz neumim. Proste super metoda. Ale pamatuji si, ze nekde byl
(zde?) odkaz na nejaky soft primo pro tuto kartu.

Ja to uz dal neresil, protoze to chci zahodit...

							Zakkr

Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>                      http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

Kim Project:  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/              (process manager)
FTP:          ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/              (C/ncurses/PgSQL)