Divne chovani mallocu

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Listopad 5 13:15:42 CET 1999

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> 	Neni. Pokud se kvuli alokaci pameti musi jina stranka odstrankovat
> na disk, je jedno, jestli se ztrati nejaky minimalni cas vyvolanim page
> fault handleru, nebo jestli se proste alokuje pamet predem. Naopak velmi
> casto je rychlejsi alokovat pamet az v okamziku potreby. Zejmena pod Linuxem,
> kde mame kswapd, ktery zajistuje asynchronni swapovani a uvolnovani pameti

Prectete si prosim muj predchozi posledni prispevek, kde jsem psal,
ze jsme si s panem Macokem nerozumeli ohledne pojmu "namapovani".
Usetril byste si spoustu casu sepisovanim prispevku ;-)

[Zbytek dopisu jsem umazal, jelikoz dalsich komentaru neni treba.
Prispevek byl kvalitni, jen sel trochu mimo terc.]

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science