Bezdratovy spoj na cca 50 metru?

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Listopad 5 14:20:22 CET 1999

On Fri, 5 Nov 1999, Jerry LSH wrote:

> propojit
> fungovalo
> broadcastuji...

> Existuje DOSovsky zadarmo - BriLAN demo (500PC na segment, jen ISA karty,
                                                            ^^^^^^^^^^^^^
   Hmmmm....

> plna verze je silene draha) nebo Linuxove - viz www.linuxrouter.org. Je to
> na jednu disketu, pricemz existuji metody jak tu disketu v pripade potreby
> (treba pro 2.2 jadra) nafouknout a dnes byla announcovana vicedisketova
> verze LRP na LRP-devel maillistu.

   Znam. Udelal jsem si neco podobneho, ale vlastniho.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========