SMP benchmarky ?

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pátek Listopad 5 14:40:08 CET 1999

Dobry den,

dostal se ke mne stroj s deskou od A-BITu s dvema Celerony 400.
Prvni jsem instaloval Mandrake 6.0.
Nebyl zadny problem.

Jsem ve stavu, ze se koukam na xosview jak hezky zobrazuje vytizeni
(obou) procesoru, a vsechno se mi zda hodne rychle.

Zkousel jsem kompilovat kernel s 'make -j2', jo ono je to rychlejsi.

Ted bych to rad trosku zatizil.

Meli byste pro me nekdo nejake rady, pointery na stranky, osobni zkusenosti a
tak ? Nejake hezke programy podporujici SMP ? (Namatkou POVray nebo neco
podobneho ?) Nejak nemuzu v nicem (top, ktop, /proc) najit ktery proces bezi na
kterem procesoru.

Planuju naistalovat nejakou databazi.
Mam Informix 7 a Oracle oboji zkusebni stazene ze stranek prisluznych firem
zhruba pred pul rokem, jeste jsem neinstaloval. Nemate, nebo nevite o nejake
sade SQL scriptu / klientu (lokalnich, sitovych), ktere by to trosku zatizily ?
(Neco jako TPC :-)

Zkuseni SMP vlci se mi mozna smejou pod fousy, ale je to muj prvni SMP stroj se
kterym si muzu hrat :)

Frantisek Dufka